כתב אישום

בחירה של עורך דין

בחירה של עורך דין

עניינים משפטיים אינם עניין של מה בכך ויש לטפל בהם בעת הצורך במלוא המחויבות המקצועית. זו הסיבה שכאשר אדם נזקק לייעוץ משפטי כיוון שאין לו את הידע הנדרש, הוא פונה לסיוע של עורך דין מומחה בתחום הספציפי. כל אחד מעורכי הדין שקיבלו הסמכה בתום לימודיהם ובתום תקופת ההתמחות שלהם בוחר את הנישה המתאימה לו. ברוב המקרים הסטודנטים למשפטים שלומדים בתחילת הדרך את כל רבדי המשפט, נוטים להתמחות בתחום ספציפי שמעניין אותם והם מרגישים שזו הנישה הנכונה ביותר עבורם. לכן הדרך המומלצת היא לפנות לעורך דין שמתמקצע בתחום הנדרש והוא זה שיסייע ללקוח שלו לאורך כל הדרך.

כאשר יש בעיות הקשורות לנושא פיטורין, התפטרות וזכויות עובדים במקום העבודה, יש לפנות לעורך דין שהוא מומחה בתחום דיני עבודה. הוא מכיר את כל החוקים, התקנות והנהלים באופן מושלם ולכן הוא יוכל לסייע לכל עובד במאבק הצודק שלו לקבלת מלוא הזכויות המגיעו לו. לעומת זאת כאשר מדובר בעסקת מקרקעין, יש לפנות לעו"ד מקרקעין שמכיר היטב את ההתנהלות החוזית במסגרת חוק המכר, את ההתנהלות מול גורמים שונים כמו מנהל מקרקעי ישראל, רשות המקרקעין לרישום נכסים שנמכרים. כמו כן הוא עובד בשיתוף פעולה עם שמאים כדי לחשב את גובה היטל השבחה שהוא נתון חשוב ביותר לכל לקוח שאמור לדעת את מלוא העלויות הנלוות לעסקת מקרקעין כדי להיערך לכך פיננסית.

עורך דין דיני עבודה

במקומות עבודה גדולים שמעסיקים עובדים רבים יש מעת לעת מחלוקות עם העובדים בנושאים שונים הקשורים לדיני עבודה. חשבי השכר המיומנים מכירים היטב את החוקים ואת ההתנהלות הנכונה אך יש מקרים רבים שהם מורכבים וסבוכים ולכן נדרשת עצה משפטית. הדרך הנוחה ביותר לכל מקום עבודה היא להעסיק עורך דין דיני עבודה בריטיינר חודשי. מנהלי החברה מפנים אליו כל מקרה של מחלוקת עם עובד, הם מצרפים את מלוא המידע הרלוונטי כמו תלושי שכר קודמים, דיווחי שעות או כל נתון אקוטי אחר. עו"ד זה בוחן את כל המעטפת ומציע למנהלי החברה לפעול בדרך מסוימת שהיא הדרך החוקית להתמודדות עם בעיה מסוג זה.

זכויות נשים עובדות בישראל

מעסיקים רבים אינם מודעים לחוקים הייעודיים לנשים בישראל ולכן לא אחת נוצרים מצבים בעייתיים בהתנהלות השוטפת. זו הסיבה שעורך דין של החברה מגדיר לבעלי התפקידים הבכירים את מלוא הזכויות של נשים, כמו לדוגמה כמות שעות ההיעדרות שהן מותרות על פי החוק במהלך היריון או במהלך טיפולי פוריות. למרות ההיעדרות, הנשים הללו תקבלנה את מלוא השכר שלהן.

פיטורים של נשים במהלך ההיריון

כיוון שלעובדת שתפוטר במהלך ההיריון יהיה קשה למצוא עבודה אחרת לאור מצבה הפיסי, החוק אינו מאפשר לפטר נשים בהיריון. יש מצבים חריגים בתחילת ההיריון שבהם אפשר לפטר אם הסיבה איננה קשורה להיריון כלל, או כאשר היא בהיריון מתקדם ומשרד התמ"ת אישר את הפיטורין עקב נסיבות חריגות.

שיתוף

מאמרים נוספים

האם אפשר לבטל נקודות תעבורה?

אם קיבלתם דוח עם נקודות וחשבתם על איך הכי כדאי לבטל אותן אם בכלל, ריכזנו עבורכם את כל האפשרויות שיש. חשוב לדעת שכדאי ורצוי להימנע

פרסמו אצלינו