כתב אישום

עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה מסייע לך לארגן את עבודתך, ההטבות והזכויות בעזרת החוק.

עורך דין לדיני עבודה יכול לעזור לך לשמור ולהגן על זכויותיך בתוך מקום העבודה. אם אתה מתמודד עם בעיה כלשהי מול המעסיק שלך, עורך דין מסייע לך לפתור את הבעיה ולעזור לך לחזור למסלול. הם גם מסייעים לעובדים בהבנת זכויותיהם המשפטיות וכן אפשרויות להגשת תלונות או נקיטת צעדים משפטיים במידת הצורך.

עורכי דין לדיני עבודה מעורבים גם בתהליכי משא ומתן מכיוון שהם מסייעים בניסוח וניהול מו"מ של חוזי עבודה, הסכמים קיבוציים, הצעות עבודה וסוגים אחרים של הסכמים המעורבים צד עסקי.

לעובדים ולעובדים יש זכויות, המשתנות ממדינה למדינה. חשוב שתדע אילו זכויות עליך לחפש בעת מציאת עו"ד דיני עבודה.

בבואכם למצוא עורך דין לצרכיכם המשפטיים, חשוב לדעת באיזה חוק אתם זקוקים לעזרה. עניינים משפטיים יכולים לנוע מדיני עבודה, הגנה פלילית ודיני משפחה.

יש הרבה שיקולים לפני בחירת עורך דין. השיקול הראשון הוא האם אתה צריך עורך דין לעבודה או לא. מהי המומחיות שלהם? כמה עבודה הם יעשו עבורך?

עורך דין דיני עבודה

לייעוץ דיני עבודה ללא התחייבות

השאירו פרטים

כיצד לבחור עורך דין לעבודה:

השיקול הראשון בבחירת עורך דין לעבודה הוא האם אתה צריך בכלל כזה. אם לעסק שלכם אין עובדים ואתם רק בתחילת דרכם, אז סביר להניח שאינכם זקוקים לעובדים, כי אין סיכוי שהעסק שלכם יפיק גמול שעות נוספות או בעיות משפטיות אחרות הקשורות לעובדים.

עורכי דין דיני עבודה מתמחים בייצוג לקוחותיהם שכירים ופועלים למען האינטרסים שלהם בבתי המשפט.

עליך לשקול את הניסיון של עורכת הדין שלך לפני שתעסיק אותה לייצג אותך. עליך גם לוודא שאתה מרגיש בנוח עם האישיות והתרגול שלה מבעוד מועד.

כבעל עסק מתחיל או קטן, קשה למצוא את בעל המקצוע המתאים. הסיבה לכך היא שיש אינספור משתנים שנכנסים להחלטה הזו.

מאמר זה דן באילו גורמים יש לקחת בחשבון כאשר מחפשים עורך דין ומדוע חשוב לערוך מחקר לפני שכירת עורך דין.

כאשר אתה צריך עורך דין, חשוב שתדע את סוג עורך הדין שאתה מקבל. עורך דין דיני עבודה יהיה בעל הבנה בתקנות העבודה, בעוד שעורך דין דיני משפחה יכיר סוגים שונים של דיני לפני ואחרי גירושין.

בבחירת עורך דין דיני עבודה, כדאי לשקול עד כמה הם בקיאים במה שהם עושים ואם יש להם אישורים רלוונטיים כגון רישיונות וחברות מקצועית. אתה גם רוצה לוודא שיש להם ניסיון בייצוג עובדים עם סכסוכי עבודה.

כשמזמינים עורך דין צריך למצוא את זה שיש לו ניסיון בטיפול בתיקים מורכבים. אתה גם צריך לחפש עורכי דין שיש להם ניסיון פרו בונו או לפחות סוג כלשהו של ניסיון שיכול לעזור לך במקרה שלך.

זהו סעיף כיצד לבחור עורך דין לדיני עבודה. זה נושא נפוץ בקרב מחפשי העבודה והוא חשוב גם לחברות רבות.

מהם הגורמים החשובים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת עורך דין עבודה?

זו שאלה נפוצה גם עבור מחפשי עבודה וחברות רבות. ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת גיוס או בחירת מישהו כעורך דין לייצג אותך, כגון: תכונות, ניסיון עבר, מחיר, מוניטין וכו'.

דיני עבודה הם תחום מורכב ובחירת עורך הדין המתאים עלולה להיות קשה.

כמה עורכי דין בתחום זה רכשו את המומחיות המשפטית שלהם רק באמצעות ניסיון העבודה שלהם, אחרים הולכים ללימודי משפטים או תוכניות חניכה. מלבד זאת, עליך לשקול גם את מורכבות התיק שלך ואיזה סוג שכר טרחה עורך הדין שלך גובה.

בחירת עורך דין דיני עבודה אינה החלטה קלה, ויש לה לא מעט שיקולי שיש להתחשב בהם.
כיום, שוק עורכי הדין בישראל מוצף, ועובדה זו מקשה על הבחירה.
התקשרות עם עו"ד דיני עבודה יכולה להיות לטווח של לעיתים עד לתקופה של 4-5 שנים. וזו כתוצאה שההליכים בתיק המשפטי נמשכים זמן רב ואינם מסתיימים בפשרה.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים עורך דין דיני עבודה

  • ותק וניסיון – רצוי לבדוק שיש לעורך דין דיני עבודה מספיק ניסיון בתחום זה ושיש על שמו פסקי דין על שמו שיוכיחו את עבודתו.

עו"ד דיני עבודה צעיר יהיה יותר זול עקב חוסר הניסיון שלו בתחום לעומת עורך דין דיני עבודה שמחזיק באמתחתו כמה שנים טובות של עבודה רציפה.

  • עורך דין דיני עבודה המתמחה רק בתחום זה – יש לבדוק כי עו"ד דיני עבודה מתמחה ועוסק רק בתחום זה משום שחלק מעורכי הדין בתחום עובדים בתחומים נוספים. לכן, אין להם את הידע המלא והנדרש לליווי בהליכים משפטיים.

תחום דיני עבודה הינו מורכב ועורך דין דיני עבודה, וישנן פסיקות שהן חדשות להם. זה חשוב שעורכי הדין ישימו לב לכך, וכתוצאה מכך יהיו נוכחים בכנסים והשתלמויות מקצועיות.

  • חוות דעת והמלצות – בעידן המודרני כיום לכל משרד עוררי דין או עורך דין דיני עבודה יש אתר. האתר הוא הכרטיס הביקור החדש של עו"ד דיני עבודה. שמה תוכלו לקבל מידע אודותיו, מחירים והכי חשוב המלצות.

כדי לדבר עם הלקוחות שהמליצו לו ולמה הם ממליצים עליו על מנת לקבל חוות דעת וזה יקל על החלטתכם באיזה עו"ד דיני עבודה לבחור.

  • כימיה שיש ביניכם אל עורך הדין דיני עבודה שבחרתם – כימיה טובה חשובה ליחסים שלכם עם עו"ד דיני עבודה שלכם. הקשר עם עורך הדין דיני עבודה שלכם יכול להיות אינטנסיבי ופעמים רבות נדרש שיהיה לו קשב וסבלנות על מנת להכיל את הרגשות של לקוחות במיוחד בתחום דיני העבודה.

מהם הפרמטרים הבסיסיים שעורכי דין דיני עבודה צריכים לפעול בתוכם?

להלן הפרמטרים הבסיסיים שעורכי דין דיני עבודה צריכים לפעול במסגרתם בכל הנוגע לעיסוקם.

  1. עורך הדין לדיני עבודה חייב לציית במלואו לכל חוקי מדינתו למטרות הגנה על לקוחותיו ושימוש בשיטות משפטיות מתאימות בניהול עסקים, לרבות אי קבלת שכר טרחה מלקוח מבלי לקבל תחילה אישור מתאים מאותו לקוח.
  2. על עורך הדין לדיני עבודה לעמוד באופן מלא בסטנדרטים אתיים ומקצועיים המוחזקים על ידי לשכת עורכי הדין בה הם מתקבלים.
  3. עורך הדין לדיני עבודה חייב לציית לכל הדרישות הרגולטוריות החלות , כגון אלו המוטלות על ידי הממשלות הפדרליות או המדינות, כמו גם כל ארגונים אחרים כמו איגודי סחר או איגודים מקצועיים השולטים בהתנהגות עורכי הדין, גם אם דרישות אלו מתנגשות זה עם זה או חופפים

עורך דין דיני עבודה פיטורים

העובד הממוצע מבלה את רוב זמנו במקום העבודה, כשזו מהווה עבורו מקור פרנסה, סיפוק  וכבוד.

לא מעט חברות מעסיקות עובדים רבים ביום ובלילה ועולות לא מעט שאלות בנושא כמו: האם אני זכאי לפיצוי פיטורים? כמה שעות מותר לעבוד? וכו'.
כאן נכנס התפקיד של עורך דין דיני העבודה כי בשלב זה הוא אומר להגן עליכם ועל האינטרסים שלכם.

לקבלת פיצויי פיטורים יש כמה מקרים שחוק זה תקף: פיטורים סמוך לסיום השנה, התפטרות של הורה ומצב בריאותי (של העובד או בן משפחה מדרגה ראשונה). במידה ואכן קרה לכם אחד משלושת האופציות, אכן תוכלו להגיש תביעה דרך עו"ד דיני עבודה, ובסופו של התהליך לקבל את הכסף שמגיע לכם.

עורך דין דיני עבודה הכי טוב

בשביל לדעת שבחרתם את העו"ד דיני עבודה הטוב ביותר עבורכם. כדי לקרוא על ההמלצות שיש עלהם, לברר על הצלחותיהם בתת תחומם שהם בחרו תחת הקטגוריה דיני עבודה.

עורך דין דיני עבודה, הוא אחד שיש לו ניסיון מקצועי עם מספר רב של לקוחות ומקרים שונים. הוא מחזיק בידע שנדרש לתביעות אלו.
תוכלו לבצע השוואת מחירים בשביל להבין איזה עו"ד דיני עבודה יתאים לתקציב שלכם לאורך כל התהליך.

מאמרים נוספים עורך דין לדיני עבודה

עבירות פליליות בדיני עבודה

עבירות פליליות בדיני עבודה

עבירות פליליות בדיני עבודה הן עבירות המבוססות על הפרת חוקי העבודה. עבירות אלו יכולות להיעשות על ידי מעסיקים או על ידי עובדים. עבירות פליליות המבוצעות

למאמר המלא »

דירוג עורכי דין דיני עבודה

דירוג של עורך דין דיני עבודה מבוסס על כמה פרמטרים: איכות לקוחות, היקפי עסקאות, פסקי דין משמעותיים, עו"ד דיני עבודה המגן על הצד השינ, המלצות ממשרדי עורכי דין אחרים, קבלת משום חיובי על עורך דין דיני עבודה והמשרד שלו וראיונות עומק שהיו לו עם השותפים.

עורך דין דיני עבודה במגזר הציבורי

מגזר עובדי המדינה יש יתרונות רבים לצד חסרונות. אחד החסרונות הבולטים של ההשתייכות למגזר זה טמונה בשאלת השכר שבדרך ככל יותר נמוך מהמגזר הפרטי.

מנגד הם נהנים מיתרונות רבים שנגזרים מתוקף היותם עובדים במגזר הציבורי.

היתרון הבולט ביותר הוא היציבות שנגזרת מהקושי לפטר עובדים אלו.

הם מוגנים ע"י הסכמים קיבוציים שמבטיחים להם תנאים סוציאליים ומכאן נובע הקושי בפיטורים שלהם. במידה ועובדי המגזר הציבורי פוטרו של כחוק או נעשתה הפרה של התנאים שנקבעו בהסכמים הקיבוציים, עורך דין דיני עבודה יכול לעזור לכם במאבק על הכסף המגיע לכם.

הסכמים אלו קובעים מה הם תנאים הסוציאליים של העובדים, תנאי העסקתם, יחסי עבודה, תנאי קבלה לעבודה או סיום העבודה.

הפנסיה של עובדי המדינה הן בין הזכויות המועדפות על הדבר הבולט בהקשר. זה יכול להיות פנסיה תקציבית או פנסיה שצוברת בה את הכספים שנבצרו לאורך כל זמן העבודה.

זכרו שחשוב מאוד לבדוק לפני בפתיחה בהליך משפטי מול מקום העבודה צריך לוודא שאכן נעשה לכם עוול והזכויות שלכם הופרו. אם לאחר בדיקה מקיפה, התשובה חיובית, תוכלו לשכור את שירותיו של עו"ד דיני עבודה.